24 Лютого 2015
Переговори з клієнтами, робота співробітників над розробкою проектів і виконанням завдань - офісне життя відрізняється високою насиченістю. Дуже важливо, щоб обстановка в таких приміщеннях сприяла активному виконанню робочих функцій кожним співробітником, тому плануючи ремонт офісів необхідно серйозно підійти до ергономіки приміщення
В організації праці офісних працівників велику роль відіграють офісні меблі. Звичайно, до таких меблів пред'являються естетичні вимоги, наприклад, вони повинні мати стильний зовнішній вигляд. У той же час офісні меблі обов'язково повинні відрізнятися комфортом і високою функціональністю. Працівники повинні мати такі умови, які сприяли б підвищенню ефективності їх праці.
Якщо працівники офісу скаржаться на часті болі в спині, ногах і в області шиї, а також на постійні головні болі, то, швидше за все, офісні меблі в такій установі не відповідають ергономічним вимогам. У підсумку, працівникам доводиться звертатися до лікарів і пропускати робочі дні через нездужання. Можливо, офісні меблі в конкретному закладі повинні бути замінені, так як більш ергономічні стільці і крісла дозволять поліпшити умови праці, мінімізувати пропуск робочих днів з непрацездатності і навіть сприятимуть зростанню ефективності праці.
Особливо ретельно треба вибирати робочі крісла для співробітників. Треба звернути увагу на наступне:
• Спинка крісла повинна забезпечувати зниження навантаження на хребет і підтримувати спину в природному положенні.
• При виготовленні робочого крісла повинні бути використані тільки високоміцні механічні деталі, щоб положення крісла при роботі не змінювалося мимовільно.
• Дуже зручно, якщо крісло буде оснащено системою зміни налаштувань, що дозволяють працівнику міняти його положення, не встаючи.
Офісні меблі багато в чому визначають ефективність роботи установи. Тому особливу увагу при облаштуванні робочих кабінетів необхідно приділити створенню комфортних умов, які максимально сприяють високій ефективності праці.
Переклад - Буднет
http://mebsite.ru