21 Лютого 2013
Багато покупців комерційної техніки стали помічати, що в даний момент на ринку з'являється все більше нових пропозицій від найрізноманітнших компаній, різних країн. За великим рахунком це пов'язано з тим, що виросли вимоги самих покупців. Багато вимагають забезпечення більшої комфортабельності від малотоннажних вантажівок. Тобто потрібні такі зручності, як кондиціонер, спальне місце, кермо, оснащений гідропідсилювачем. Але крім цього, багато вимагають якісного гарантійного обслуговування. Останнє стало дуже важливим моментом, в даний час, так як у зв'язку з тим, що з'явилось безліч різних виробників.
В якості прикладу можна навести ось таку ситуацію, покупця може влаштовувати малотоннажна вантажівка виробництва Кореї, але для того, щоб придбати автозапчастинами для неї, потрібно буде замовляти їх прямо від виробника. І теж саме стосується і технічного обслуговування. Отже, якою б хорошою не була дана техніка, вона обійдеться надто дорого.
В даний час на ринку з'являється все більше і більше підтриманої техніки з Японії та Кореї, але їх тут ж змінюють нові вантажівки, виготовлені в Китаї і Кореї. Така тенденція значно зменшила інтерес до вітчизняних марок малотоннажних вантажівок. Хоча, по правді кажучи, це не цілком заслужено, оскільки і у вітчизняних марок є непогані зразки даної техніки.
Але для початку розглянемо більш докладно, для чого застосовуються малотоннажні вантажівки.
Експлуатація малотоннажних вантажівок
Як правило, малотоннажні або іншими словами легкі вантажівки застосовуються для того, щоб перевозити різні продовольчі продукти, промислові та господарчі товари, продукти сільського господарства, будівельні матеріали, а також будь-які непродовольчі товари, які мають невеликі габарити і обсяги. Не всі малотоннажні вантажівки мають спеціальне оснащення, але практично будь-який з них призначений для того, щоб перевозити вантажі у відносній безпеці, зберігаючи від будь-яких впливів навколишніх чинників (наприклад, таких як погодні умови).
Виходячи з вищесказаного, можна помітити, що кузов - є досить важливою частиною малотоннажного вантажівки. І безпосередньо легкі вантажівки, призначені для вищезазначених цілей, можуть обладнюватися різного типу кузовами. Зазвичай це залежить від того, які саме продукти чи матеріали буде перевозити вантажівка. Її кузов може бути просто тентованим, що частіше застосовується для перевезення будь-яких будівельних матеріалів, жорсткостінними і покритим спеціальним теплоізоляційним шаром (особливо це зручно для перевезення продуктів харчування). Крім цього, жорсткостінними кузова можуть створюватися із пластику, нержавіючої сталі або алюмінію. У цьому випадку, чим легше кузов, тим краще для вантажівки, тому як в першу чергу вона цінується саме за легкість управління і маневреність, якими не володіють великі вантажівки. Легка техніка є більш економічною і легкою, що у випадках, коли необхідно здійснити перевезення малогабаритного вантажу на невеликі відстані, є просто незамінними якостями.
Малотоннажні вантажівки
Додатково до всього малотоннажні вантажівки, можуть бути обладнені додатковими зручностями. Найчастіше це додаткове місце, плюс місце для сну, а також кондиціонер повітря, контролюючий мікроклімат у кабіні. Так само важливо яка автошина стоїть на даних машинах. Якісні бренди служать довго і зношуються помалу.
Характеристики малотоннажних вантажівок
Вантажопідйомність малотоннажних вантажівок може бути різною, але зазвичай вона варіюється від двох з половиною до чотирьох тонн. Обсяги кузова зазвичай варіюються залежно від моделі, як і характеристики двигуна, який може працювати на дизельному паливі, спалюючи до дванадцяти літрів дизпалива на сто кілометрів шляху.
Використання саме малотоннажних вантажівок займає велику частину від всіх вантажоперевезень. Найчастіше, на дорозі можна зустріти моделі японського виробника «Mitsubishi», які є найпопулярнішими легкими вантажівками у всьому світі. Як правило, це дуже легкі в управління і невибагливі автомобілі, що показали свою надійність на дорогах. Його кабіна обладнана всім необхідним для водія.
Будь-які малотоннажні вантажівки діляться на ізотермічні - зберігають необхідну температуру і промтоварні - ті, для перевезення вантажів яких температура не особливо важлива (до слова, такі вантажівки найпоширеніші). Крім цього, для різних цілей часто використовуються бортова платформа і шасі малотоннажної техніки. Зазвичай це робиться для транспортування різних конструкцій (наприклад, пластикових вікон) або для створення евакуатора.