15 Серпня 2012
На це питання є кілька варіантів відповідей. Перший варіант, досить часто застосовується на практиці, але насправді є забороненим законодавством України - виграти тендер з використанням особистої домовленості з замовником. Другий — часто не використовується внаслідок наявності першого варіанту (адже перший набагато легший) - виграти тендер шляхом грамотної подачі документів і відстоювання своїх прав на перемогу.
Якщо прийняти до уваги, що державний тенедер це, як правило, досить велике солідне замовлення спадає на думку, що для досягенння цілі «всі засоби гарні»
1. Простий
Найпростіше, знайти відповідального, домовиться про преміальні і замовлення в кишені. Але насправді в держ тенедрах все не та просто, як здається. При наявності доведеної домовленості будь-який учасник торгів може оскаржити результати конкурсу, а потім і перегляд конкурсних результатів.
Оскільки українське законодавство вимає проведення переважжно видкритих торгів (закриті проводять тільки для обєктів закупівлі що становлть державну таємницю) при відкритті заявок має реальні шанси на перемогу кожний учасник адже Державна тендерна палата регулярно проводить експертизу і первірку, і навіть якщо ніхто з учасників не оскаржіть рішення, це можуть зробити спеціалісти.
2. Вірний
Система державних тендерів України побудована на принципах відкритості та контролю з боку цілого ряду аудиторів. "Найсильнішим" сьогодні є учасник, який бере участь і виграє тендер стратегічно продумано.
Правильно та грамотно оформлена документація без занижених цін, з наявністю гарантій та відповідної кваліфікації становить 60 відсотків перемоги.
При участі в будь-якому тендері також важливо реально оцінювати свої шанси на перемогу, для цього слід знати загальну кількість учасників (інформація надається замовником тендеру на вимогу учасника). Найоптимальнішою є кількість до 5-ти учасників
І звичайно є третій варіант, але він не заперечує попередні.
3. Колесо фортуни.
Тут можна розраховувати на свою удачу і прагнення досягти мети.
Щодо законодавчої бази, то Законі особливу увагу приділено порядку проведення процедур закупівель за допомогою інформаційної системи в мережі Інтернет, здійснення яких здійснюється виключно в режимі on-line (реального часу). Положення Закону передбачають показувати в мережі Інтернет всю інформацію, що стосується проведення закупівель, забезпечуючи таким чином повну прозорість цих процедур.