Навігатор Пошук по сайту Google пошук по сайту ![]()
Пошук по сайту
Останні оголошення | Вибір і розташування офісних меблів23 Квітня 2012 Купівля і розташування офісних меблів іноді схоже на гру, з тією лише різницею, що крім неживих предметів тут задіяні ще й люди. І від вирішення цієї головоломки часом залежить працездатність співробітників і успішність бізнесу. Офісна обстановка повинна бути виключно функціональною і неодмінно красивою, адже на роботі ми проводимо більшу частину часу. Зовнішній вигляд меблів в першу чергу диктується розмірами вільного простору.
Якщо офіс невеликий, то розміщення меблів - це постійний компроміс між особистим простором кожного співробітника і загальним простором приміщення. в такому випадку, офісні меблі слід вибирати маленькі, з короткими стільницями і підносяться прибудованими полками. Нехай такий стіл не матиме ящиків, але їх легко замінять спеціальні бокси та контейнери для паперів, які можна поставити зверху на полки. Додатковий плюс компактної меблів - співробітники змушені утримувати її в ідеальному порядку, інакше створений ними безлад виселить їх з робочого місця.
Крім столів та стільців в кабінетах є стелажі для книг. Краще, якщо шаф буде більше, ніж потрібно на даний момент, оскільки кількість паперів і документів, які необхідно зберігати, постійно зростає. Іноді потрібно купити шафу спеціально для тимчасово непотрібних речей, свого роду «комірчину», куди будуть складатися комп'ютерні мишки і дроти, непотрібні папери, зайві новорічні корпоративні подарунки та інше. Ще не зайвою буває покупка тумбочок, на які можна поставити принтер або чайник. Кожен офіс вимагає індивідуального підходу. Універсального рішення не існує, іноді офісні меблі куплені для одного приміщення, не підходить для іншого, і офіс, що переїжджає змушений повністю змінювати обстановку. Але для того, щоб співробітникам було комфортно, необхідно дотримати ряд загальних правил. Правило перше: крім робочого простору, кожен співробітник повинен мати місце для особистих речей. Правило друге: всі речі чи документи, які постійно потрібні в роботі, повинні перебувати на відстані витягнутої руки. Правило останнє: речі, які не потрібні постійно в роботі, потрібно прибирати подалі - важливо, щоб було куди. Втім, набагато ефективніше вирішувати питання планування офісу спільно з співробітниками.
Переклад - Буднет http://ctpoum.ru/ | Cтатті Новини будівництва |