Навігатор Пошук по сайту Google пошук по сайту
Пошук по сайту
Останні оголошення Ремонт квартир під ключ у ЛьвовіКатегорія: Ремонт і обробкаЯкщо Вас цікавить: Комплексний ...»» 2024-04-26 19:26:45Стільниковий полікарбонат. Монолітний полікарбонат. Профільований полікарбонатКатегорія: Покрівельні роботиПолікарбонат - матеріал, який ...»» 2024-04-19 15:15:40Сотовый поликарбонат. Монолитный поликарбонат. Профилированный поликарбонатКатегорія: Покрівельні роботиПоликарбонат - материал, котор ...»» 2024-04-19 15:12:19 | ЗАКОН УКРАЇНИ Про доступ до публічної інформації13 Лютого 2012 З А К О Н У К Р А Ї Н И Про доступ до публічної інформації ( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2011, N 32, ст.314 ) Цей Закон визначає порядок здійснення та забезпечення права Розділ I Стаття 1. Публічна інформація 1. Публічна інформація - це відображена та задокументована 2. Публічна інформація є відкритою, крім випадків, Стаття 2. Мета і сфера дії Закону 1. Метою цього Закону є забезпечення прозорості та 2. Цей Закон не поширюється на відносини щодо отримання Стаття 3. Гарантії забезпечення права на доступ 1. Право на доступ до публічної інформації гарантується: 1) обов'язком розпорядників інформації надавати та 2) визначенням розпорядником інформації спеціальних 3) максимальним спрощенням процедури подання запиту та 4) доступом до засідань колегіальних суб'єктів владних 5) здійсненням парламентського, громадського та державного 6) юридичною відповідальністю за порушення законодавства про Стаття 4. Принципи забезпечення доступу до публічної 1. Доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону 1) прозорості та відкритості діяльності суб'єктів владних 2) вільного отримання та поширення інформації, крім обмежень, 3) рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, Розділ II Стаття 5. Забезпечення доступу до інформації 1. Доступ до інформації забезпечується шляхом: 1) систематичного та оперативного оприлюднення інформації: в офіційних друкованих виданнях; на офіційних веб-сайтах в мережі Інтернет; на інформаційних стендах; будь-яким іншим способом; 2) надання інформації за запитами на інформацію. Стаття 6. Публічна інформація з обмеженим доступом 1. Інформацією з обмеженим доступом є: 1) конфіденційна інформація; 2) таємна інформація; 3) службова інформація. 2. Обмеження доступу до інформації здійснюється відповідно до 1) виключно в інтересах національної безпеки, територіальної 2) розголошення інформації може завдати істотної шкоди цим 3) шкода від оприлюднення такої інформації переважає 3. Інформація з обмеженим доступом має надаватися 4. Інформація з обмеженим доступом має надаватися 5. Не може бути обмежено доступ до інформації про 6. Не належать до інформації з обмеженим доступом декларації 1) претендують на зайняття чи займають виборну посаду в 2) обіймають посаду державного службовця, службовця органу 7. Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо Стаття 7. Конфіденційна інформація 1. Конфіденційна інформація - інформація, доступ до якої 2. Розпорядники інформації, визначені частиною першою статті Стаття 8. Таємна інформація 1. Таємна інформація - інформація, доступ до якої обмежується 2. Порядок доступу до таємної інформації регулюється цим Стаття 9. Службова інформація 1. Відповідно до вимог частини другої статті 6 цього Закону 1) що міститься в документах суб'єктів владних повноважень, 2) зібрана в процесі оперативно-розшукової, 2. Документам, що містять інформацію, яка становить службову 3. Перелік відомостей, що становлять службову інформацію, Стаття 10. Доступ до інформації про особу 1. Кожна особа має право: 1) знати у період збирання інформації, але до початку її 2) доступу до інформації про неї, яка збирається та 3) вимагати виправлення неточної, неповної, застарілої 4) на ознайомлення за рішенням суду з інформацією про інших 5) на відшкодування шкоди у разі розкриття інформації про цю 2. Обсяг інформації про особу, що збирається, зберігається і 3. Розпорядники інформації, які володіють інформацією про 1) надавати її безперешкодно і безкоштовно на вимогу осіб, 2) використовувати її лише з метою та у спосіб, визначений 3) вживати заходів щодо унеможливлення несанкціонованого 4) виправляти неточну та застарілу інформацію про особу 4. Зберігання інформації про особу не повинно тривати довше, 5. Відмова особі в доступі до інформації про неї, Стаття 11. Захист особи, яка оприлюднює інформацію 1. Посадові та службові особи не підлягають юридичній Розділ III Стаття 12. Визначення та перелік суб'єктів 1. Суб'єктами відносин у сфері доступу до публічної 1) запитувачі інформації - фізичні, юридичні особи, 2) розпорядники інформації - суб'єкти, визначені у статті 13 3) структурний підрозділ або відповідальна особа з питань Стаття 13. Розпорядники інформації 1. Розпорядниками інформації для цілей цього Закону 1) суб'єкти владних повноважень - органи державної влади, 2) юридичні особи, що фінансуються з державного, місцевих 3) особи, якщо вони виконують делеговані повноваження 4) суб'єкти господарювання, які займають домінуюче становище 2. До розпорядників інформації, зобов'язаних оприлюднювати та 1) інформацією про стан довкілля; 2) інформацією про якість харчових продуктів і предметів 3) інформацією про аварії, катастрофи, небезпечні природні 4) іншою інформацією, що становить суспільний інтерес 3. На розпорядників інформації, визначених у пунктах 2, 3, 4 4. Усі розпорядники інформації незалежно від Стаття 14. Обов'язки розпорядників інформації 1. Розпорядники інформації зобов'язані: 1) оприлюднювати інформацію про свою діяльність та прийняті 2) систематично вести облік документів, що знаходяться в 3) вести облік запитів на інформацію; 4) визначати спеціальні місця для роботи запитувачів з 5) мати спеціальні структурні підрозділи або призначати 6) надавати достовірну, точну та повну інформацію, а також у Стаття 15. Оприлюднення інформації розпорядниками 1. Розпорядники інформації зобов'язані оприлюднювати: 1) інформацію про організаційну структуру, місію, функції, 2) нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім 3) перелік та умови отримання послуг, що надаються цими 4) порядок складання, подання запиту на інформацію, 5) інформацію про систему обліку, види інформації, яку 6) інформацію про механізми чи процедури, за допомогою яких 7) плани проведення та порядок денний своїх відкритих 8) розташування місць, де надаються необхідні запитувачам 9) загальні правила роботи установи, правила внутрішнього 10) звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на 11) інформацію про діяльність суб'єктів владних повноважень, їхні місцезнаходження, поштову адресу, номери засобів прізвище, ім'я та по батькові, службові номери засобів розклад роботи та графік прийому громадян; вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення перелік та умови надання послуг, форми і зразки документів, перелік і службові номери засобів зв'язку підприємств, порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження систему обліку, види інформації, якою володіє суб'єкт владних 12) іншу інформацію про діяльність суб'єктів владних 2. Інформація, передбачена частиною першою цієї статті, 3. Проекти нормативно-правових актів, рішень органів 4. Невідкладному оприлюдненню підлягає будь-яка інформація Стаття 16. Відповідальні особи з питань запитів на інформацію 1. Розпорядник інформації відповідає за визначення завдань та 2. Запит, що пройшов реєстрацію у встановленому розпорядником Стаття 17. Контроль за забезпеченням доступу 1. Парламентський контроль за дотриманням права людини на 2. Громадський контроль за забезпеченням розпорядниками 3. Державний контроль за забезпеченням розпорядниками Стаття 18. Реєстрація документів розпорядника інформації 1. Для забезпечення збереження та доступу до публічної 1) назву документа; 2) дату створення документа; 3) дату надходження документа; 4) джерело інформації (автор, відповідний підрозділ); 5) передбачену законом підставу віднесення інформації до 6) строк обмеження доступу до інформації, у разі якщо вона 7) галузь; 8) ключові слова; 9) тип, носій (текстовий документ, плівки, відеозаписи, 10) вид (нормативні акти, угоди, рішення, протоколи, звіти, 11) проекти рішень (доповідні записки, звернення, заяви, 12) форму та місце зберігання документа тощо. 2. Доступ до системи обліку, що містить інформацію про 1) оприлюднення на офіційних веб-сайтах суб'єктів владних 2) надання доступу до системи за запитами. 3. Система обліку публічної інформації не може бути віднесена 4. Розпорядники інформації несуть відповідальність за Розділ IV Стаття 19. Оформлення запитів на інформацію 1. Запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника 2. Запитувач має право звернутися до розпорядника інформації 3. Запит на інформацію може бути індивідуальним або 4. Письмовий запит подається в довільній формі. 5. Запит на інформацію має містити: 1) ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу 2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи 6. З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів 7. У разі якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені Стаття 20. Строк розгляду запитів на інформацію 1. Розпорядник інформації має надати відповідь на запит на 2. У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, 3. Клопотання про термінове опрацювання запиту має бути 4. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу Стаття 21. Плата за надання інформації 1. Інформація на запит надається безкоштовно. 2. У разі якщо задоволення запиту на інформацію передбачає 3. Розмір фактичних витрат визначається відповідним 4. При наданні особі інформації про себе та інформації, що Стаття 22. Відмова та відстрочка в задоволенні запиту 1. Розпорядник інформації має право відмовити в задоволенні 1) розпорядник інформації не володіє і не зобов'язаний 2) інформація, що запитується, належить до категорії 3) особа, яка подала запит на інформацію, не оплатила 4) не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених 2. Відповідь розпорядника інформації про те, що інформація 3. Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною 4. У відмові в задоволенні запиту на інформацію має бути 1) прізвище, ім'я, по батькові та посаду особи, 2) дату відмови; 3) мотивовану підставу відмови; 4) порядок оскарження відмови; 5) підпис. 5. Відмова в задоволенні запиту на інформацію надається в 6. Відстрочка в задоволенні запиту на інформацію допускається 7. У рішенні про відстрочку в задоволенні запиту на 1) прізвище, ім'я, по батькові та посаду особи, 2) дату надсилання або вручення повідомлення про відстрочку; 3) причини, у зв'язку з якими запит на інформацію не може 4) строк, у який буде задоволено запит; 5) підпис. Розділ V Стаття 23. Право на оскарження рішень, дій чи бездіяльності 1. Рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації 2. Запитувач має право оскаржити: 1) відмову в задоволенні запиту на інформацію; 2) відстрочку задоволення запиту на інформацію; 3) ненадання відповіді на запит на інформацію; 4) надання недостовірної або неповної інформації; 5) несвоєчасне надання інформації; 6) невиконання розпорядниками обов'язку оприлюднювати 7) інші рішення, дії чи бездіяльність розпорядників 3. Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників Стаття 24. Відповідальність за порушення законодавства 1. Відповідальність за порушення законодавства про доступ до 1) ненадання відповіді на запит; 2) ненадання інформації на запит; 3) безпідставна відмова у задоволенні запиту на інформацію; 4) неоприлюднення інформації відповідно до статті 15 цього 5) надання або оприлюднення недостовірної, неточної або 6) несвоєчасне надання інформації; 7) необґрунтоване віднесення інформації до інформації з 8) нездійснення реєстрації документів; 9) навмисне приховування або знищення інформації чи 2. Особи, на думку яких їхні права та законні інтереси Розділ VI 1. Цей Закон набирає чинності через три місяці з дня його 2. До приведення законодавства України у відповідність із цим 3. Внести зміни до таких законодавчих актів України: 1) у Кодексі України про адміністративні правопорушення у статті 212-3: частину першу після слів "Про інформацію" ( 2657-12 ) примітку викласти в такій редакції: "Примітка. Особи, визначені в примітці до статті 212-26 цього частину першу статті 212-26 після слів "Про інформацію" 2) у назві та абзаці першому частини першої статті 330 3) частину десяту статті 9 Закону України "Про 4) статтю 9 Закону України "Про контррозвідувальну 5) статтю 13 Закону України "Про авторське право і суміжні "5. Зазначені положення не поширюються на випадки 4. Кабінету Міністрів України у двомісячний строк з дня затвердити граничні норми витрат на копіювання або друк, внести на розгляд Верховної Ради України законопроекти щодо привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим забезпечити приведення органами виконавчої влади їх Президент України В.ЯНУКОВИЧ м. Київ, 13 січня 2011 року | Cтатті Послідовність проведення капітального ремонту12 Липня 2017 Любий господар, рано чи пізно, починає замислювати ...»» Особливості дачного ландшафтного дизайну11 Липня 2017 Для додання вашій дачній ділянці особливої  ...»» Новини будівництва Мешканці Шевченківсього району нині будуть без води13 Липня 2017 Сьогодні, 13 липня, буде припинено подачу води у Ш ...»» Мешканці 21 будинку у Львові сидять без гарячої води12 Липня 2017 Станом сьогодні на ранок гаряча вода подається до ...»» Дев'ять вулиць Львова знеструмлені через пошкодження кабелю11 Липня 2017 Після грозових дощів 11 липня на Львівщині 36 насе ...»» |