You should have Flash Player
installed on your computer

Навігатор
Пошук по сайту
Google пошук по сайту
Пошук по сайту
Ютонг
Останні оголошення

Зоомагазин Mops

Категорія: Різне

Зоомагазин Mops ...»»

2025-12-05 18:23:19

Leomirra

Категорія: Різне

Інтернет-магазин жіночого одяг ...»»

2025-11-27 17:49:19

Сонячні електростанції "під ключ" для бізнесу

Категорія: Електрообладнання

Dolya Solar Energy - ми встано ...»»

2025-11-26 12:33:54
You should have Flash Player
installed on your computer

You should have Flash Player
installed on your computer

Ремонт компресора кондиціонера

26 Січня 2011


Ситуація, коли потрібна заміна непрацюючого компресора кондиціонера, в більшості випадків пов'язана із зневагою правил монтажу і експлуатації кондиціонера. Дуже часто сервісна служба навіть виявивши потемніння теплоізоляції, масла кондиціонера, або витік хладагента обмежується, в кращому разі, установкою фільтру на рідинну магістраль або усуненням течі і дозаправкою кондиціонера, в той час як потрібні радикальні заходи по порятунку компресора, які неможливо провести на місці установки кондиціонера. Результат такого ставлення завжди один - відмова компресора. Хотілося б поділитися досвідом ремонту кондиціонерів саме в таких ситуаціях, коли компресор кондиціонера ще можна врятувати.
12345.jpg
Необхідність в проведенні ремонту компресорно - конденсаторного блоку кондиціонера в майстерні виникає не тільки в аварійній ситуації, наприклад при відмові компресора, але і за результатами профілактичного огляду кондиціонера.

Такі ситуації можуть виникнути в наступних випадках:

   
1. За результатами експрес аналізу масла компресора.
   2. При втраті герметичності фреонового контура кондиціонера.
   
3. При попаданні вологи в фреоновий контур кондиціонера.

У цих випадках, навіть якщо компресор кондиціонера ще працює, дні його полічені. Термінова <реанімація> допоможе продовжити <життя> кондиціонера.

Експрес аналіз олії.

Під цими красивими словами ховаються досить прості дії:

   1. Потрібно отримати зразок (узяти пробу) холодильного масла з фреонового контуру.
   2. Порівняти його колір і запах з наявним зразком хорошого масла.
   3. За допомогою наявного кислотного тесту провести тест масла на наявність в ньому кислоти.

Як взяти пробу масла на аналіз?

Відомо, що масло циркулює разом з холодоагентом в фреонової контурі кондиціонера. При зупинці кондиціонера, масло, що знаходиться на стінках трубопроводу стікає по ним вниз. Ось це масло і можна взяти на пробу через сервісний порт кондиціонера.

Для цього знадобиться:

   1. Кульовий кран з нажімкой на 1 / 4 ".
   
2. Короткий шланг з штуцером на 1 / 4 ", (цілком підійде шланг від манометричного колектора).
   3. Ємність для збору масла.
   4. Чистий лабораторна пробірка.

Порядок дій такий:

   1.  Зупинити кондиціонер, протягом 10-15 хвилин дати маслу стекти по стінках трубопроводу.
   2. Підключити до сервісного порту кульовий кран.
   3. Підключити шланг до кульового крану. Вільний кінець шлага помістити в ємність для збору масла.
   4. Відкрити кран. Виходить з шланга газ винесе масло. Залишається тільки зібрати його в ємність. Трохи тренування, кілька зайвих масляних плям на вашій спецодязі і вже взяти пробу масла для вас не проблема.
   5.  Дайте маслу відстоятися (оскільки масло містить в собі розчинений хладагент - воно піниться).
   6.  Злийте пробу в пробірку.

Наступний крок експрес аналізу - порівняння проби масла з наявним зразком за кольором і запахом. Доречі, цей крок підходить і для ремонту дизельного компрессора .
Для цього однакову кількість масла з проби і зразкового масла поміщають в дві однакові пробірки і порівнюють їх між собою.

    *   темний колір масла і запах гару вказує на те, що компресор кондиціонера перегрівався. Причиною перегріву могла бути витік хладагента з кондиціонера або експлуатація кондиціонера в режимі <Тепло> при низьких негативних температурах. Масло при цьому втрачає свої мастильні властивості. У результаті розкладання масла на стінках трубопроводів і внутрішніх деталях кондиціонера можуть осідати смолисті речовини, які в подальшому здатні викликати відмова компресора кондиціонера.
    *   зеленуватий відтінок масла вказує на наявність у ньому солей міді. Першопричина - волога в контурі. Тест на кислотність такої олії, як правило, теж положітельний.прозрачное масло з легким запахом не сильно відрізняється за кольором від зразка вказує на те, що <реанімація> кондиціонеру не потрібна.

І, нарешті, кислотний тест або розвіє остаточно наші побоювання, у випадку якщо проба мало відрізняється від зразка, або підтвердить необхідність екстреного втручання.

Якщо виявиться що масло хороше і компресор кондиціонера працює нормально потрібно повернути узяте на пробу масло в кондиціонер.

Послідовність дій при цьому така:

   1. Необхідно знайти підходящий посуд. Найкраще підійде прозорий високу склянку діаметром 3-4 см.
   2.  До сервісного порту підключити кульовий вентиль з шлангом, так само як при взятті проби масла.
   3. Опустити вільний кінець шланга в стакан.
   4. Налити в стакан таку кількість масла, щоб воно покрило штуцер шланга.
   5. Відзначити на стакані рівень масла.
   
6. На короткий час прочинити кульовий вентиль, щоб фреон витіснив повітря зі шланга.
   7.  Долити в стакан таку ж кількість масла, яке було взято на пробу.
   8.  Включити кондиціонер на <Холод>.
   9.  Закрити рідинної порт кондиціонера.
  10. Коли тиск у всмоктувальній магістралі стане нижче атмосферного відкрити вентиль і масло потрапить через сервісний порт в кондиціонер.
  11. Закрийте кран, коли рівень масла досягне мітки.
  12.  Вимкніть кондиціонер.
  13. Відкрийте рідинної порт кондиціонера.

Втрата герметичності фреонового контура може бути викликана різними причинами і не завжди призводить до катастрофічних результатів. Тут має значення місце виникнення витоку, кількість холодоагенту яке встигло <витекти>, проміжок часу між виникненням і виявленням витоку, режим роботи кондиціонера і інші фактори.

Чим небезпечна витік холодоагенту?

   1.  Компресор кондиціонера, охолоджуваний холодоагентом в результаті зменшення щільності останнього перегрівається.
   
2.   Температура нагнітання компресора підвищується, гарячий газ може пошкодити чотирьох ходової вентиль.
   3.   Порушується система змащення компресора, масло несеться в конденсатор.
   
4.   Через отвір всередину кондиціонера може потрапити повітря, що містить вологу.

Ознаки супутні витоку:

   1.  Потемніння теплоізоляції компресора.
   2.  Періодичне спрацьовування термозахисту компресора.
   3.  Обгорание ізоляції на нагнітальному трубопроводі.
   4.  Масло темного кольору із запахом гару.
   5.  Часто позитивний тест масла на кислотність.

Якщо витік виявлена вчасно, холодоагент повністю не пішов, кондиціонер працював без холодоагенту не довго, супутні ознаки відсутні - ремонт кондиціонера в майстерні не обов'язковий.

Частка раптових, катастрофічних витоків, викликаних руйнуванням трубопроводів дуже невелика, витоку частіше відбуваються через невеликі нещільності на вальцювальних з'єднаннях і якщо постійно стежити за роботою кондиціонера, витоку можуть бути своєчасно виявлені.

На що слід звертати увагу:

   1.  Не більше ніж через 5 хвилин після включення кондиціонер, в залежності від обраного режиму повинен давати холодний або тепле повітря. Якщо цього не відбувається потрібно негайно вимкнути кондиціонер і викликати ремонтника.
   2.  Якщо при роботі кондиціонера трубки на зовнішньому блоці покриті інеєм - відбувається витік, потрібен майстер.

Виконання цих простих правил дозволить уникнути великих витрат на ремонт кондиціонера .

Попадання вологи в фреоновий контур найчастіше відбувається при порушенні правил монтажу кондиціонера. Один з етапів монтажу - вакуумування френовой магістралі має на меті не тільки ускладнити життя монтажникові, але і видалити з змонтованої магістралі повітря і водяні пари. Такі сурогати цієї процедури як продування змонтованої магістралі холодоагентом зовсім не можуть видалити вологу, а лише перетворює її в лід на стінках мідних трубок, який потім тане, перетворюється на воду і робить свою <чорне "діло.

 


Небезпека попадання вологи всередину кондиціонера полягає в тому, що вона часто ніяк не проявляє себе аж до відмови компресора кондиціонера. Справа в тому, що всі процеси в кондиціонері, що працює в режимі <холод> відбуваються при плюсових температурах, а вода проявляє себе лише коли замерзає, викликаючи порушення роботи капілярної трубки або терморегулюючого вентиля. Однак за непрямими ознаками визначити наявність вологи в кондиціонері можна:

    *  Про один з ознак наявності вологи в фреонової контурі мова вже йшла; це зеленуватий відтінок масла і позитивний тест на кислотність. Слід зауважити що це вже передінфарктний стан кондиціонера і потрібне термінове втручання.
    *
      На більш ранніх стадіях волога проявляє себе при негативних температурах випаровування, наприклад при роботі кондиціонера на <тепло> при низьких температурах зовнішнього повітря або при витоку хладагента. При цьому волога перетворюється на лід і закупорює капілярну трубку або дюзу ТРВ. Результат - тиск всмоктування кондиціонера падає, росте температура компресора, спрацьовує термозахист. Цей цикл повторюється до тих пір, поки не згорить компресор.

Видалення вологи з фреонового контуру також може бути виконано тільки в майстерні.

Які перевірки і як часто потрібно робити, щоб вчасно виявити хворобу кондиціонера?

1. Перевірка роботи кондиціонера при кожному включенні. Про неї говорилося вище. Приблизно через 5 хвилин після включення перевірити чи дає кондиціонер холод або тепло (залежно від режиму). Якщо є можливість побачити крани зовнішнього блоку подивитися чи є на них іній. Якщо результати негативні потрібно виключити кондиціонер і викликати майстра.

2. Проба масла потрібна в наступних випадках:

    *
      Для кондиціонерів, прийнятих на сервісне обслуговування, при проведенні ревізії технічного стану кондиціонера.
    
*
      Для обладнання, яке працювало взимку але не обслуговувалося.
    *
      При виклику для ремонту кондиціонера не перебуває на сервісному обслуговуванні.
    *
      При виявленні витоку хладагента з кондиціонера.
    *
      У будь-яких інших підозрілих ситуаціях.

Олія - кров компресора і для допитливого майстра може багато розповісти про <хворобах> кондиціонера.

У чому-ж полягає сама процедура <реанімації> кондиціонера в майстерні і так вона необхідна?

Відомо, наприклад, що існують різні методи очищення фреонового контура кондиціонера, засновані на використанні фільтрів, які встановлюються в розрив фреонового контуру і збирають на себе шкідливі речовини.

Чому не можна використовувати такі методи? Навіщо потрібно виконувати ці роботи обов'язково в майстерні?

Справа в тому, що в описаних вище ситуаціях відбувається насамперед забруднення олії компресора або зміна його властивостей. Методики, засновані на використанні фільтрів при цьому на жаль неефективні.

Ні фільтрів які здатні відновити мастильні властивості масла підданого термічного розкладання, видалення вологи, яка знаходиться в компресорі під шаром масла за допомогою фільтрів також вкрай не ефективна. Тому єдиний спосіб очистити масло компресора - замінити його. Ця процедура може бути виконана тільки після демонтажу компресора і отже можлива тільки в умовах добре обладнаній майстерні.

При цьому виконуються наступні заходи:

   1.
      Евакуація хладагента, демонтаж компресора.
   2.
      Звільнення компресора від масла, промивання компресора.
   3.
      Вакуумирование компресора.
   
4.
      Заправка компресора маслом, випробування компресора.
   5.
      Промивання вхідного контуру компресорно-конденсаторного блоку.
   6.
      Демонтаж фільтра осушувача, монтаж технологічного фільтра.
   7.
      Монтаж компресора в компресорно-конденсаторний блок.
   8.
      Установка компресорно-конденсаторного боку на стенд.
   
9.
      Заправка холодоагентом.
  10.
      Промивання компресорних-конденсаторного болока на стенді.
  11.
      Евакуація фреону.
  12.
      Заміна технологічного фільтра осушувача на робочий.
  13.
      Вакуумирование компресорно-конденсаторного блоку.
  14.
      Заправка холодоагентом, тестовий прогін відремонтованого блоку.

Оскільки забруднена олія розподіляється по всіх елементах кондиціонера, частина заходів з очищення фреонового контуру доводиться проводити на місці установки кондиціонера. Мета цих заходів не допустити потрапляння брудного масла у відремонтований блок.

До них відносяться:

   1.
      Продування фреонових магістралей і випарника осушеним азотом.
   2.
      Установка технологічного фільтра в фреонов магістраль.
   3.
      Вакуумирование фреонової магістралі і випарника.
   4.
      Пуск кондиціонера в роботу для збору бруду на фільтр.
   5.
      Конденсація хладагента в компресорно-конденсаторний блок.
   6.
      Видалення технологічного фільтра.
   7.
      Вакуумирование фреонової магістралі.
   
8.
      Пуск кондиціонера в роботу (тестовий прогін).

 

Переклад - редакція Буднет

http://www.vashdom.ru/



Cтатті

Дизайн кухні в стилі кантрі

13 Липня 2017

Будь-яка господиня будинку із задоволенням буде пр ...»»

Послідовність проведення капітального ремонту

12 Липня 2017

Любий господар, рано чи пізно, починає замислювати ...»»

Особливості дачного ландшафтного дизайну

11 Липня 2017

Для додання вашій дачній ділянці особливої &#8 ...»»


You should have Flash Player
installed on your computer

Новини будівництва

Мешканці Шевченківсього району нині будуть без води

13 Липня 2017

Сьогодні, 13 липня, буде припинено подачу води у Ш ...»»

Мешканці 21 будинку у Львові сидять без гарячої води

12 Липня 2017

Станом сьогодні на ранок гаряча вода подається до ...»»

Дев'ять вулиць Львова знеструмлені через пошкодження кабелю

11 Липня 2017

Після грозових дощів 11 липня на Львівщині 36 насе ...»»


You should have Flash Player
installed on your computer

You should have Flash Player
installed on your computer