Мокрий фундамент не може повноцінно використовуватись і може загрожувати матеріалам будівлі. Ми пропонуємо різноманітні методи для приведення фундаментів до використання, застосовуючи нову і безпечну на тривалий час гідроізоляційну систему – починаючи ззовні з модифікованими полімерами плівковими ущільнювачами, мінеральними ущільнюючими розчинами або холодними самоклеючими гідроізоляційними мембранами – таким чином обробляючи і захищаючи всю зовнішню стіну від проникнення води. Альтернативний метод – це здійснення гідроізоляції з внутрішньої частини фундаменту. Цей метод також використовується на пізнішому етапі, коли добудовується новий ще глибший рівень будинку. У цьому випадку стик стіна/підлога гідроізолюється за допомогою ін’єкцій.Мокрий фундамент не може повноцінно використовуватись і може загрожувати матеріалам будівлі. Ми пропонуємо різноманітні методи для приведення фундаментів до використання, застосовуючи нову і безпечну на тривалий час гідроізоляційну систему – починаючи ззовні з модифікованими полімерами плівковими ущільнювачами, мінеральними ущільнюючими розчинами або холодними самоклеючими гідроізоляційними мембранами – таким чином обробляючи і захищаючи всю зовнішню стіну від проникнення води. Альтернативний метод – це здійснення гідроізоляції з внутрішньої частини фундаменту. Цей метод також використовується на пізнішому етапі, коли добудовується новий ще глибший рівень будинку. У цьому випадку стик стіна/підлога гідроізолюється за допомогою ін’єкцій.
Мокрий фундамент не може повноцінно використовуватись і може загрожувати матеріалам будівлі. Ми пропонуємо різноманітні методи для приведення фундаментів до використання
Геотестиль термоскріпильний для доріг Typar SF 56 -Завдяки своїм унікальним характеристикам геотекстиль Typar ® SF може в дорожніх конструкціях виконувати функції укріплення (стабілізації), поділу разнофракціойних матеріалів, а так само служити як фільтр у дренажних конструкціях.
Область застосування геотекстилю Typar ® SF
підвищення несучої здатності слабких основ при будівництві автомобільних, залізних, під'їзних і тимчасових доріг;
поділ разнофракціонних матеріалів в конструкціях Геотестиль термоскріпильний для доріг Typar SF 56дорожнього покриття автомобільних доріг і майданчиків стоянки автомобілів біля логістичних комплексів і ТРЦ;
залізничне будівництво, як розділяє і армуючий матеріал на кордоні баластної призми залізниць та трамвайних колій з нижчого рівня матеріалами;
будівництво тимчасових, під'їзних та лісовозних доріг в якості розділяє і що підсилює прошарку в підставі конструкції;
всілякі дренажні конструкції, коли геотекстиль використовується як довговічного та надійного фільтру;